Mesut Özarslan AKP’ye çabuk uyum sağladı: Erdoğan’dan önce İstanbul pislik içindeydi

CHP’den Keçiören Belediye Başkanı seçilen Mesut Özarslan, uzun bir süre partisiz kalmasının ardından bugün AKP’ye geçti. AKP Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda Özarslan’a AKP rozetini Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı. Tören sonrasında Erdoğan’a teşekkür paylaşımı yapan Özarslan, ardından AKP Keçiören İlçe Başkanlığını ziyaret etti. “ERDOĞAN’DAN ÖNCE İSTANBUL PİSLİK İÇİNDEYDİ” Burada yaptığı konuşmada siyasetin tek başına yürünecek bir yol olmadığının altını çizen Özarslan, “Mevzubahis 1 milyon nüfuslu Ankara’nın kalbi Keçiören olduğunda bu yükü omuzlamak ancak çelik gibi burada bulunduğumuz teşkilatlarla mümkündür ve öyle de olacaktır. Biz Keçiören’imize hizmet ederken teşkilatımızın gücünü, duasını ve alın terini alarak hep birlikte,…

AKP’ye geçti, Erdoğan’a ‘teşekkür’ mesajı yayımladı… Mesut Özarslan: ‘Hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten…’

AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, İyi Parti’den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP’den istifa eden Keşan İl Başkanı Mehmet Özcan’ın AKP’ye katıldığını duyurdu ve rozetlerini taktı. Özarslan, sosyal medya hesabından yaptığı AKP’ye geçmesiyle ilgili paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Kıymetli Keçiörenli hemşehrilerim, Hayatımın ve siyasi mücadelemin her döneminde milletimize hizmet etmeyi, bulunduğum makamların ve taşıdığım unvanların üzerinde tuttum. Bugüne kadar attığım her adımda olduğu gibi bugün aldığımız kararın merkezinde de Keçiören’imiz, Ankara’mız ve aziz milletimiz bulunmaktadır. Yaptığımız değerlendirmeler ve istişareler sonucunda, hizmet yolculuğumuza bundan böyle…